INICI DE CURS 2024-2025

La data de començament del curs serà el 12 de setembre 2024

Quan sapiguem els horaris concrets d'aquest dia els posarem en aquesta pàgina.

Bon estiu!

LLIBRES DE TEXT I MATERIALS

En els enllaços de sota podeu trobar el llistat de llibres de text i materials del proper curs escolar 2023-24.

Veureu les indicacions per a la seva compra i/o lloguer, així com altres informacions. Respecte els materials, fixeu-vos si els heu de comprar vosaltres durant l’estiu o els adquireix l’escola. En aquest cas, es domiciliaria el pagament.

A cada curs corresponent, us podeu descarregar el pdf amb tota la informació detallada. Només necessiten llibres i/o materials diversos els cursos que s’especifiquen a cada llistat.

Si adquiriu els llibres de text a la Llibreria Don Bosco (situada al Passeig Sant Joan Bosco n.55, davant de l’escola) us aplicaran un descompte. Podeu contactar al telèfon 93 203 13 47.

Bon estiu!

2024 © Salesians Sarrià - Espai Escola.