Pujada a peu a Montserrat 2024/2025

Inscripció Pujada a peu a Montserrat 2024/2025 - Sortida divendres 18 - arribada dissabte 19 d'octubre 2024

La inscripció ja està tancada. Si ja et vas inscriure, recorda que has de lliurar l'autorització (si ets menor) o la inscripció d'adult a Cal Remi (si ets de l'escola) o a porteria (si ets de fora de l'escola) com a molt tard el dimarts 15 d'octubre.

La PUJADA A PEU A MONTSERRAT de Salesians de Sarrià està oberta als membres de la comunitat educativa (alumnes, pares i mares, antics alumnes, salesians, personal no docent i professors). Els alumnes poden portar acompanyants prèvia autorització de l’equip de pastoral.

Per inscriure’t a la PUJADA A PEU A MONTSERRAT que organitza l’escola, si us plau:

1. Omple el següent formulari.
2. fes el pagament online.
3. En hores del pati, a CAL REMI, has de:
- Lliurar l'autorització/inscripció signada pels teus pares (si ets menor d'edat).
- Lliurar la inscripció d'adults.

Només realitzant totes aquestes passes, la inscripció es considerarà vàlida

Termini pagament on-line: abans del 13/10/24 a les 23.59 hores.

AQUESTA INSCRIPCIÓ NO SERÀ VÀLIDA FINS QUE NO EFECTUIS EL PAGAMENT I EL LLIURAMENT DE L'AUTORITZACIÓ (també majors d'edat) A CAL REMI ABANS DEL 15/10/24 A LES 19H*

(* Només en cas de ser de fora de l’escola les autoritzacions es podran deixar a la recepció de l’escola)

DOCUMENTS
2024 © Salesians Sarrià - Espai Escola.