Warning: Undefined array key "user" in /var/www/espaiescola/formularis/tpv/idiomes/curs-regular/index.php on line 72

Warning: Undefined array key "user" in /var/www/espaiescola/formularis/tpv/idiomes/curs-regular/index.php on line 87
INSCRIPCIONS CURSOS IDIOMES

Warning: Undefined array key "envia" in /var/www/espaiescola/formularis/tpv/idiomes/curs-regular/index.php on line 116

Us volem informar de l’oferta formativa de l’escola en idiomes durant el curs 2023-24 que té per objectiu millorar la vostra projecció professional i acadèmica.

Per aconseguir els millors resultats, els professors són titulats i amb experiència docent. Les classes son reduïdes per facilitar la dinàmica del grup.

Consulta tota la informació en el següent document Informació cursos idiomes, abans de formalitzar la inscripció.

Per inscriure’t al cursos d’idiomes que organitza l’escola, si us plau omple el següent formulari.

DADES DE L'ALUMNE

DADES DEL CURS D'IDIOMES

Novembre 2023 fins Abril 2024.
Dilluns-Dimecres:
Dimarts-Dijous:

Dimarts-Dijous:

Dilluns-Dimecres:

Dimecres-Divendres:
ESTUDIS PREVIS

Has fet cap curs d'idiomes l'any 2022-2023?: