Warning: Undefined array key "user" in /var/www/espaiescola/biblioteca/index.php on line 98

Warning: Undefined array key "user" in /var/www/espaiescola/biblioteca/index.php on line 113
ESPAI VIRTUAL BIBLIOTECA

La Biblioteca de l’escola és un espai viu, un lloc de trobada, estudi i consulta a disposició de tots els alumnes del centre. Lurdes Nieto, Miquel Pera i Maite Quera vetllen pel seu bon funcionament i preparen tallers i activitats per donar a conèixer la Biblioteca.

Els podràs trobar cada dia de les 11:30h a les 17:45h per ajudar-te en la consulta de documents i el servei de préstec. Recorda que pots agafar en préstec fins a 3 documents durant 15 dies.

En aquest espai virtual et donem accés directe a tots els recursos disponibles:

- Accés a l'Aladí, el catàleg col·lectiu de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona. Aquest catàleg aplega i permet identificar tota la informació documental que es troba a les 228 biblioteques i 10 bibliobusos de la Xarxa.

- Consulta del catàleg È-Pergam, aplicació en línia que ofereix el Departament d’Educació que permet consultar el catàleg online de la Biblioteca de l’escola. Pots veure tot el fons que tenim disponible, que anirem actualitzant durant el curs. Descarrega't aquí una Guia de funcionament perquè puguis optimitzar les teves recerques.

- Disposem d’algunes revistes en format paper que rebem periòdicament i algun accés digital que només és possible amb un codi d’accés.

BUTLLETÍ DE LA BIBLIOTECA

Descobreix el Butlletí de la Biblioteca, unes pàgines que recullen interessants recomanacions literàries i culturals amb aportacions d’alumnes i professors.

2024 © Salesians Sarrià - Espai Escola.